maanantai 25. huhtikuuta 2016

Pikkupostaus

Mulla ei kyllä ole juuri uusia kuulumisia nyt kerrottavana, olin viime viikon TET-harjoittelussa (eli työelämään tutustumisessa) Löytötexissä. Vaikkei siellä kovin raskasta ollutkaan niin silti en koskaan viitsinyt päivän jälkeen mennä kirjoittamaan blogiin tai edes kuvaamaan. 
Tässä tulee siis vaan tälläinen "pikkupostaus", ihan senkin takia ettei postausväli veny hirveästi :D 






Västäräkistä vähäsen ;) 
Oliver ja Misu viihtyvät lammen rannassa sorsia tarkkaillen
Sinivuokot on kukkineet jo jonkin aikaa
Mustarastas

3 kommenttia:

  1. Heippa! Olit laittanut blogisi tuohon mun linkkaa blogisi-postaukseen niin ajattelin kysyä että voisinko ottaa kuvia sun blogista kun valitsin sinut yhdeksi näistä blogeista. Tekisin blogistasi pienen kuvakollaasin. :)

    Mittliv00.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onpa kiva kun valitsit mun blogini yhdeksi!
      Ja voit tietenkin laittaa surutta kuviani kun kerran kerrot blogistani :)

      Poista
  2. Kuvien tallentaminen tietokoneelleni ei oikein onnistu. Se tuo ne vaan jonain tiedostona enkä pysty tekemään kollaasia. Voisitko lähettää minulle muutamia luontokuvia sähköpostilla, jos se siten onnistuisi. S-postini: Pilkku10@hotmail.fi

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi :)